‘One More Time with Feeling’: De laatste keer Town of Saints
Er komt definitief een einde aan Town of Saints. Na zo’n veertien jaar op de planken valt het doek voor de eclectische indie/country/folkformatie uit Groningen. Eind deze week is de laatste show. Het verhaal is alom bekend in Stad en ommelanden: Harmen en Heta ontmoetten elkaar ergens op een berg tijdens een songwriters cursus en begonnen een band die door heel Europa podia platspeelde. Tegen het einde van het afgelopen decennium is het vat wel een beetje leeg. Jammer genoeg was het door corona onmogelijk om toen fatsoenlijk afscheid te nemen. Daarom komt de band ruim vijf jaar na hun laatste tournee nog één keer samen voor een reeks shows in Duitsland om te eindigen op hun favoriete plek: Vera. We spreken Harmen Ridderbos over de laatste show op eigen bodem.